Servis
Mükemmel hizmet önceliğimizdir!
Satın alma öncesinde, esnasında ve/veya sonrasında, garanti süresi dışında olsa bilei ürünle ilgili ihtiyacınız olan tamir ve yedek parça gibi işlemler için satış sonrası yetkili servislerimiz hizmetinizdedir. Satış sonrası hizmet yetkililerimiz, öneriler ve sizlere destek vermekten memnuniyet duyacaktır.
Sorularınız, teknik destek gibi konularda kendilerine ulaşabilir; yetkili şirkete/ bayiye / servise başvurabilirsiniz. Bunun için şirket merkezimizden bilgi alabilir veya yetkili merkez servislerine başvurabilir, ürün içerisinde bulunan yetkili servis listesinden size en yakın yetkili servis listemize ulaşabilirsiniz.
Sorularınız, teknik destek gibi konularda kendilerine ulaşabilir; yetkili şirkete/ bayiye / servise başvurabilirsiniz. Bunun için şirket merkezimizden bilgi alabilir veya yetkili merkez servislerine başvurabilir, ürün içerisinde bulunan yetkili servis listesinden size en yakın yetkili servis listemize ulaşabilirsiniz.
WAHL Türkiye
Müşteri Hizmetleri
TAÇ İş Merkezi
Caddebostan Mah. Çam Fıstığı Sok.
No.2 D.6 Caddebostan Kadıköy
34728 İstanbul, Türkiye
Tel : +90 (0) 216 357 29 44
Çalışma Saatleri:
Pazartesi - Cuma: 9:00-12:00 ve 13:00-17:00
Müşteri Hizmetleri
TAÇ İş Merkezi
Caddebostan Mah. Çam Fıstığı Sok.
No.2 D.6 Caddebostan Kadıköy
34728 İstanbul, Türkiye
Tel : +90 (0) 216 357 29 44
Çalışma Saatleri:
Pazartesi - Cuma: 9:00-12:00 ve 13:00-17:00
Merkez Yetkili Servisler:
Profesyonel Ürünler
Mesa Elektronik
Tahtakale Cad. Tomruk Sokak.Gök İş Hanı, No:8 Kat:3, 34116 Eminönü/İstanbul
TEL: (0212) 512 90 32
Tüketici Ürünleri
ŞEKER SOĞUTMA ELEKTRİK ELEKTRONİK
Yesari Asim Arsoy Sokak No: 9A Erenköy Kadıköy İSTANBUL
TEL : +90 216 442 26 60

Garanti & Gönderim
Burada güncel gönderim koşullarımızı ve garanti koşullarımızı bulacaksınız.