Garantie Versand head.jpg
Username:

Garanti & Gönderim

Garanti süresi, cihazın satın alındığı ülkenin yasal kanunlarında belirtilen, malzeme kusurlarına ilişkin zaman aşımı mevzuatına tabidir. Ancak azami süre 3 yıldır. Garanti süresi içerisinde, malzeme veya üretim hatasından kaynaklandığı kanıtlanabilen tüm kusurlar, ücretsiz olarak giderilir (garanti kartına bakınız).

Garanti talepleri yalnızca geçerli satın alma belgesinin ibraz edilmesi durumunda işleme alınabilir. Şikayetlerin haksız olması durumunda işlem ücreti alınabilir. Lütfen cihazı, kusur(lar)ın kısa bir açıklaması ve satın alma makbuzunuzun bir kopyasıyla birlikte, güvenli bir şekilde paketlenmiş olarak yetkili servisimize gönderiniz. WAHL Elektrikli Aletler Tic. Ltd. Şti., nakliye sırasında meydana gelen hasarlar veya posta teslimatı sırasında meydana gelen kayıplar için herhangi bir sorumluluk kabul etmez.



Dilerseniz iletişim formunu kullanarak, elektronik posta veya telefonla WAHL Hizmet Merkezimizle iletişime geçebilirsiniz. 


Garanti kapsamında bir cihazı gönderirken lütfen iletişim formunu arızanın kısa bir açıklamasıyla doldurun ve bunu teslimatınıza ekleyin.

Yükle: Conditions of Guarantee.pdf

1.Teslimat ve nakliye koşulları
Malların teslimatı, başka bir düzenleme yapılmaması koşuluyla, kargo tarafından günlük olarak hesap/irsaliye üzerinde belirtilen müşteri teslimat adresine gerçekleştirilir.
Teslimatı 1-2 iş günü içinde göndermek için her türlü çabayı göstermekteyiz.

Sipariş edilen malların teslimatının, tedarikçilerimizin mücbir sebepler, operasyonel aksaklıklar, resmi müdahaleler, grev veya grev gibi nedenlerle sözleşmeden doğan yükümlülüklerini yerine getiremedikleri durumlar da dahil olmak üzere, kontrolümüz dışındaki nedenlerden dolayı imkansız olduğu durumlarda. lokavt durumunda, alıcıyla yapılan sözleşmeden çekilme hakkına sahibiz. Alıcının yasal talepleri etkilenmez.

Alıcının belirtilen teslimat adresinde bulunmaması nedeniyle müşteriye teslimatın imkansız olduğu ortaya çıkarsa, başarısız teslimatın masrafları müşteri tarafından karşılanacaktır.

Teslimatın alıcı tarafından reddedilmesi durumunda, yerine getirilmemesi nedeniyle oluşan zarara karşılık gelen tazminat talep etme hakkımız vardır.

Alıcı, mallarla ilgili bariz hasar veya eksiklikleri teslimattan sonraki iki hafta içinde yazılı olarak bize bildirmelidir. Şikayetin bu süre içerisinde iletilmesi, son tarihe uygunluğun belirlenmesi için yeterlidir. Bu durumda, alıcı tarafından ödenen sipariş bedelini iade edeceğiz veya yenisini göndereceğiz.

2. Nakliye masrafları
Kargo ücretine ilişkin bilgiyi Hizmet Merkezimizden alabilirsiniz.